fredag, mars 30

FG

Ja då var det äntligen fredag igen :) Snart börjar jag och jobba igen går på skärtorsdagen och jobbar heeela påsk :)).
Ganska skönt tycker jag för då slipper man allt och kan skylla på att man jobbar, har nog blivit lite osocial :))

Hundarna mår bra.. Trolla har blivit en riktig gaphals skäller på allt & inget just nu.. Nikki är hemma en sväng p g a löp men hon skall tillbaks till morfar i påsk.

Snart är det dax att slå en röntgen på Trolla blir i maj är redan lite nervös :) Tycker att det är lite läskigt. PingPing hon bara är det är en störtskön personlighet i henne jag bara ler när jag ser henne :))

Hon växer lite ojämnt just nu så det blir inga utställningar för henne på¨ett tag. Förresten vet jag inte om det blir så många utställningar överhuvudtaget i år mycket som måste göras på huset och det är inte gratis :) Men ett måste. Någon skall jag väl försöka komma iväg på ha det gott nu folk hoppas att ni får en trevlig helg för det skall jag ha :))
Över & Ut AnneLie & C/o

Lilla Farin på hennes första utställning :)) Hon é en Schapedoes (holländsk vallhund). En mycket trevlig & glad aktiv ras :))

0 kommentarer: