måndag, juli 16

Sjöwildas TokPlaner :))

Hallå :)
Nu har jag äntligen kommit igång med mina planer det har stått still bra länge nu men plötsligt bara händer det :) Har 2 st parningar inplanerat den första blir i höst mellan Sjöwildas Fenja Daughter Of Future & Sjöwildas Eminem. Där tror jag att jag får mycket färg i valparna + ett underbart temperament och mycket kropp :)
I den kullen söker jag fodervärd till minst en tik så är någon intresserad tveka inte på att höra av er :).

Nästa planerade kull blir 2013 och det blir mellan Wänerlands LioneZz Charm & Sjöwildas Freke Son Of Future. Även där väntar jag mig superbt temperament lite mer jobbar hundar kanske :) Inte fy skam det heller :).

Även här söker jag en fodervärd till minst 1 tikvalp :).

Ja det här var lite av mina planer! Nästa utställning blir i Köping 1:a utställningen där Monster går i kantarellklass :) Spännande spännande..

Efter den utställningen får MonsterMannen vila lite från utställningar och jag kommer i stället ställa ut Freke :) Skall bli så himla kul!! Avgudar denna hane ( inte konstigt han är efter 2 av mina favorit hundar :) kan ju inte bli bättre).
Vi kommer till Eskilstuna & Norrköping :)

                                           Monster & Fenja

                                 
Trolla Unge

                                          Freke My Man :)

Ha det gott så hörs vi!!// AnneLie & C/o


0 kommentarer: