söndag, december 15

Ny hemsida nytändning på bloggen ;)

Hej på er! Hoppas att ni har en bra vinter trots allt regn. Som ni märker har jag bytt hemsida blev lite trött på den jag hade för den samlade på sig så mycket spam så jag kunde inte änns ha i gång gästboken. Hittade denna gratissida som jag tycker verkar bra, lite mindre med utrymme än den andra. Det är därför jag tänkte mig komma i gång med bloggen igen för då kan jag lägga in alla mina kort här så tar det inte så mycket plats ;). Jag har ju haft en kull med valpar här i sensommar/höst och jag måste säga att de var mycket efterlängtade då Sjöwildas inte haft valpar på över 5-år.. Och jag kan bara säga att det var värt att vänta på för underbarare valpar har jag aldrig haft ;) (jag är inge partisk alls). Allvarligt talat så bara jag avgudar deras temperament framåt och glada fanns inte mycket som skrämde dem. Fina stommar och bra fäger så ja jag är jättenöjd. De stolta föräldrarna är Wänerlands No-No Nice & SE SCH Go-And-Go "Paddy".

0 kommentarer: