söndag, december 15

Snart Jul & det är 5 + ute :(

Allt är skitigt... Hundarna ständigt blöta och leriga golvena lika så ;) Men vad gör det mina LeRon berger älskar det ;) Önskar mig faktiskt en vit jul, kan väl inte vara för mycket begärt?? Nu har alla hundarna tillfrisknat efter ca 4 veckor samanlagt med kennelhosta. Vi har en liten Kosing här hemma efter våran kull köpte tillbaks honom då de som köpte honom tyckte att han bet för mycket ;). Här hemma är han lugnet själv cool så jag blir imponerad en väldigt fin valp som nog kommer växa upp till en fin hane:). Vi går i väntans tider här på Sjöwildas väntar på att Trolla skall börja löpa så att vi kan para henne! För nu skall det inte gå några 5-år mellan kullarna här inte :-P Hane är bestämd och jag är så himla lycklig att jag fick förmånen att en en gång låna SE UCH Go-And-Go. Tack Lisen på Fablernas för denna ynnest!Dessa valpar kommer bli lika underbara som den första kullen här ;)

0 kommentarer: